Što podrazumijevamo pod kvalitetom?
Pitanja, zahtjevi i postavljanje samog problema naši su glavni izazovi koji predstavljaju osnovu našeg angažmana. Suradnja s neovisnim institutima kao i praktično-orijentirani prijedlozi i ideje dobiveni iz osobnih kontakata s kupcima, temelj su za početak razvoja proizvoda i osiguranja kvalitete. Tek kad su u potpunosti zadovoljeni točno definirani standardi kvalitete, moguće je odobravanje proizvoda za njegovu prodaju.
Osiguravanje poslovnih procesa
Naša filozofija kvalitete povezana je i s procesima koji se odvijaju u našem poduzeću. Navedeno se očituje i kroz naš sustav upravljanja kvalitetom koji je u našem poduzeću implementiran od 1997. godine, a čime se zadovoljavaju zahtjevi prema prosesno-orijentiranoj normi ISO 9001. Poslovni procesi u našem poduzeću orijentirani su prema kupcu prema TQM-sustavu što omogućuje da je uvijek osigurana izvanredna razina kvalitete.